Articulistes

Altres entrades

días online
entradas
comentarios
usuarios online

El generador d'aire

dilluns, 29 d’agost del 2022

 


Generador d'aire. Invent milenari que he afegit a la meva motxilla. Útil. Molt. Vaig veure a varis mestres que feien anar. Són mestres. A casa meva sempre hi era. La meva mare dominava (pot ser també l'idioma de signes del bano) A la casa actual també hi és present. Estri molt recomanable davant les restriccions energètiques que imposen.

El meu el vaig escollir amb color discret. Sense floritures. Verd esperança.
Ademes faig curset al més petit de la familia. Ha d'acostumar-se a autogestionar el seu confort proper.
La següent fita és conèixer l'idioma, per comunicar les meves sensacions. Qui sap.
Res com els clàssics.

Salut.
. Post cops vist.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada