Articulistes

Altres entrades

días online
entradas
comentarios
usuarios online

Vibrant concert de cant la coral llum de Veus i el grup de guitarres a l’esglèsia de Pardinyes

de juny 22, 2026

 27 cantaires i 26 guitarristes, dirigits per Alfons Sarabia i Agustí Ardanuy van interpretar 15 melodies populars

Compartint passió, en una nit per recordar, diumenge 21 de juny, va tenir lloc el vibrant concert de cant la coral “llum de Veus” i el grup de guitarres d’Orvepard a l’esglèsia de Pardinyes. 27 cantaires i 26 guitarristes, dirigits per Alfons Sarabia i Agustí Ardanuy van interpretar 15 melodies populars que van ressonant harmònicament en tot el temple.


Un concert que es va haver de traslladar a l’església parroquial sant Salvador de Pardinyes, amb el suport del rector, mossèn Jaime Clusa, perquè al saló d’actes d’Orvepard (on s’havia programat) el termòmetre marcava 42 graus i l’aire condicionat no funcionava.

El grup de guitarres va interpretar 5 cançons, començant per camins de Sopa de Cabra i va acabar amb Surfing Segre Avall de Beach Boys, amb text adaptat per Raül Vallés. La Coral va iniciar la seva intervenció amb “llum de Veus”, lletra d’Antonio Buines i música de Agustí Ardanuy i va finalitzar amb l’Himne de Pardinyes, de David Esterri. A continuació, tots junts (coral i grup de guitarres) van oferir: Waterloo d’ABBA.

Finalment, ambdues formacions (coral i el grup de guitarres) van obsequiar al director i professor del curs 2025-2026 un obsequi en reconeixement de la tasca d’ensenyament i formació duta a terme durant els darrers 9 mesos de classe, amb el següent text:


Dijous rere dijous / puntuals com un rellotge / els 26 de marres / apareixem amb les nostres guitarres. // Ens afilerem al tercer rogle / i ens posem en marxa / seguint l’Agustí… que és un màquina. // Batuta en mà i mirada afinada / ens fa anar rectes/ com una corda ben tensada. // Nosaltres, obedients (més o menys) / anem sumant ritmes, veus i invents: / Un baix que marca territori / un claqué que s’escapa, / xiulets inesperats / i una elèctrica que ho remata. // En nou mesos hem fet de tot: / a la nostra manera (My Way, és clar!) / hem sobreviscut a Waterloo / hem perseguit somnis i promeses / hem baixat fent Surfin pel Segre (sense mullar-nos!) / i, Al·leluia!/ amb la coral,
hem arribat sans i estalvis al concert final. // I escolta, Agustí: ets un crac / amb totes les lletres. // Un profe de Matrícula d’Honor (i sense recuperació!). // Per això, els 26 guitarristes i la Coral, et diem ben fort: // GRÀCIES! //. Que tinguis unes vacances genials / i… no t’oblidis de nosaltres / que al curs vinent tornem a afinar!

Agustí Ardanuy, molt emocionat, va agrair, l’assistència, les distincions i va desitjar unes bones vacances a tothom.

Text: Paco Castillo i Fotos: Daniel Castillo

. Post cops vist.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Social Media